HTML

FantAsia

Friss topikok

  • janreka: Látod Dicsike!!! Én is így éreztem magam Avignonban a francia nyelvvel.... hol kezdődik a mondat é... (2009.04.29. 19:18) BUÉK
  • Mary: Helló Norbi! Születésnapod alkalmából minden jót kívánunk. Weller család (2008.12.03. 22:46) Babavárás finisében
  • Picu: Sziasztok! Kikerestem Gyurcsók elérhetőségét és felvettem vele a kapcsolatot, úgyhogy közösen tan... (2008.10.23. 17:16) Forró ősz Shnezhenben
  • Soltiné Varga Katalin: Kedves Dia ! Ismeretlenül szeretnélek "zaklatni".Én Kriszti munkatársnője vagyok, akinek a legnagy... (2008.10.14. 08:31) Első napok Shenzhenben
  • Móni, Tomi, Barnus: Ja és pacalt kellett volna főzni nekik. Hadd tudják meg... (2008.09.29. 20:38) 'Ennek a bejegyzésnek nem tudok cimet adni' cimű bejegyzés

Linkblog

Első napok Shenzhenben

2008.05.31. 18:01 FantAsia

Nyihao! Kedves családunk, rokonaink, barátaink!

Sikeresen megérkeztünk Shenzenbe, idestova 12 nappal ezelőtt. Az utazás viszonylag simán lezajlott. Kis bakik persze akadtak. Még Ferihegyen kiderült, hogy kevés váltόruhát pakoltam a fiuknak, Domos füle még mindig nem viseli a landolást és persze kizárόlag felváltva aludtak, ami azt is jelentette, hogy én viszont egyáltalán nem. Végül is pont 24 όrával a felszállás után már a shenzheni lakásunkban voltunk. Norbinak már másnap dolgozni kellett menni, ezért a fiukkal egyedül fedeztük fel a környéket. Minden nap egy kicsit messzebbre merészkedtünk. Eleinte csak a lakόparkot és a szűk környezetét. Itt nagyon szép minden, a párás, meleg, esős időnek köszönhetően a növényzet buja es gyönyörű zöld. Csobbantunk egyet a medencében, majd kiprόbáltuk a konditermet. Na ez a szabadban van a medencék mellett és először azt hittem, hogy a játszόtér. Kb. a negyedik "játék" után jöttem rá, hogy ez maga a konditerem. Gyanús volt, hogy semmi sem passzolt a srácok méretéhez. Persze van igazi játszόtér és rengeteg gyerek. Sajnos nekik még tart az ovi, meg a suli, úgyhogy csak délután tudnak a fiúk bandázni. Két hét múlva kezdődik a nyári suli, ahova már a mi fiaink is járni fognak, az jόt tesz nekik barátkozás, játék, és persze nyelvtanulás szempontjábόl. A hétvégeket a lakás felszerelésével töltjük, mivel csak bútorok vannak. Tányérok, poharak, ágyneműk, aprόságok beszerzése a jelenlegi program. Mindenki megnyugtatására a shenzheni IKEAban is lehet enni svéd húsgolyόt.

Mostanra ennyi is elég, ígérem írok sokat a kínaiakrόl, a kajákrόl, a sulirόl, a szomszdainkrόl, a szúnyogokrόl, az életünkről, mert élményekben már mostanáig is bőven kijutott. Addig is legyetek jόk, puszilunk mindenkit.

Dia és a fiúk

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fantasia.blog.hu/api/trackback/id/tr67496696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaltam 2008.05.31. 21:32:04

Nájsz kép!

Aztán irogatni folyamatosan :-)
Beizzítottam az RSS-t, remélem lesz miért, csak úgy záporoznak a bejegyzések.

Mary Mami 2008.06.01. 08:09:00

Helló!
Még jó, hogy néhány dologról csak útólag értesülünk. Csók mindannyiótoknak:
"Az Aggódó Szülők"

picuka 2008.06.01. 17:39:56

Én nem látom a képeket! Szólj ha valamit nem tudok segíteni.

picuka 2008.06.01. 17:40:32

Akarom mondani tudok segíteni

Baliné 2008.06.01. 19:44:46

A blogcímet terjeszteni fogom Das.:-)
Legjobbakat!
Puszi a fiúknak!
Bali és Nene

Vikivik 2008.06.02. 12:33:23

Sziasztok ott fenn!

Orulunk, hogy ti is megerkeztetek a vilag keletibb felebe:) A blogjaink kisertetiesen hasonlitanak egymasra, csak a miheztartas vegett: www.downunderinmelbourne.blog.hu

Esetleg, ha tetszik, betehetitek a blogajanlotokba, persze a barter reszekent mi is feltesszuk a tieteket:) Vigyazzatok magatokra es varjuk a tovabbi elmenybeszamolokat!

Sok puszi,


Milka es Viki

FantAsia 2008.06.02. 17:17:15

Remélem, hamarosan rájövök, hogy kell használni az oldalt, momentán, csak a blog irása megy, az ajánlása még nem. De számithattok rám, titeket ajánlak először!!
dia

picu 2008.06.03. 05:24:27

Belépés után Linkek - majd új link
megadott a címet: down under in melbourne
majd
megadott az url-t: downunderinmelbourne.blog.hu/
welcome in the real web world

tamasekColoradobol 2008.06.03. 17:44:37

Sziasztok,

nagyon orulunk, hogy szerencsesen megerkeztetek az uj.... Na itt most bajban vagyok mert bar most az otthonotokba szo kovetkezne de ezt meg tobb okbol nem irom. LEgfokeppen a szuloket, nagyikat nem szeretnem megsiratni. Meg persze nehez meg az otthonotoknak mondani hiszen csak most ertetek oda. Tehat maradjunk Shenzhenben. Amirol csak most tudtam meg egy ket dolgot miutan az interneten fotok utan kutattam a varosrol. Szerintem nagyon hasonlit "Pecsre". Legalabb is szerintem Pecs igy fog kinezni 100 ev mulva.Nagyon sok erot es kitartast kivanunk a beilleszkedeshez es az ottlethez. Keep in touch ahogy a kinaiak is mondjak, nagyon jo a blog, ide majd irunk mi is, esetleg skypon is beszelhetunk, sok puszi Tamas, Reka, Zsofi,Benike

picu 2008.06.03. 20:27:39

várjuk a második napot :)

picu 2008.06.04. 14:03:19

Boldog Névnapot Farkas Búlcsúnak!!!!!!

Soltiné Varga Katalin 2008.10.14. 08:31:05

Kedves Dia !
Ismeretlenül szeretnélek "zaklatni".Én Kriszti munkatársnője vagyok, akinek a legnagyobb lánya most ment ki a párjával Shanghai-ba dolgozni.A férj (Martin) most eléggé megbetegedett és arra gondoltam ,hogy te tudnál nekik tanácsolni valamit.Megadtam nekik a címedet, valószínűleg meg fognak keresni.Köszönöm szépen: Solti Kati
Az övéké: enikosolti@gmx.net
süti beállítások módosítása